Service

Service, reparatie en garantie

Ook voor service en reparatie van uw lasapparatuur kunt u bij ons terecht. Wij hebben onze eigen reparatiedienst in Nederland met directe ondersteuning van onze leveranciers.

  • Ervaring en specialistische kennis
  • Snelle reparatietijden, tussen 2 tot 5 werkdagen

Aanleveren

Zelf aanbieden: u kunt uw reparatie samen met uw contactgegevens op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur zelf afleveren bij onze receptie in Bunnik. U hoeft geen afspraak te maken.

  • Per post of pakketdienst aanbieden: u kunt uw reparatie ook franco versturen per post of pakketdienst naar ons vestigings adres.

Storingsanalyse en offerte

Bij ontvangst stellen wij een storingsanalyse en een duidelijke reparatieofferte op. U ontvangt beide per mail of telefoon.

  • Wij repareren tot 50% van de nieuwwaarde. Daarboven ontvangt u een offerte. Als u akkoord bent, stuurt u de offerte getekend aan ons retour en voeren wij de reparatie uit. De storingsanalyse is dan gratis.
  • Als u niet akkoord bent, geeft u aan wat de reden is en wat we met uw reparatie moeten doen (terugsturen, verschrotten).  Als u een vervangend apparaat aanschaft, is de storingsanalyse gratis. Als u afziet van reparatie en wij het apparaat aan u terugsturen, betaalt u € 25,00 excl. 21% BTW, voor de storingsanalyse, afhankelijk van de omvang.

Retour

  • per post of pakketdienst: zodra uw reparatie klaar is, versturen wij het apparaat per TNT of DHL. U ontvangt per mail een melding dat wij de zending hebben aangeboden bij de vervoerder. In deze mail vindt u ook de track-and-trace code, waarmee u de zending kunt volgen.
  • Zelf ophalen: u kunt uw reparatie natuurlijk ook zelf ophalen bij ons in Bunnik op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur. Belt u dan eerst even wanneer u komt, zodat uw zending klaarstaat.

Garantie

De volledige garantiebepalingen vindt u in onze algemene voorwaarden. Kort samengevat krijgt u de volgende garanties:

  • 1 jaar garantie op productiefouten van de leverancier bij een nieuwe levering
  • 3 maanden garantie op reparaties

Vragen?

Hebt u vragen over service, reparaties of garantie, mailt u dan met service@almond.nl of bel +31 (0) 343 444 055. Alle overige contact gegevens en een routekaart vindt u op onze contact pagina.